Zakomponujte QR kódy do svojej marketingovej stratégie (2. časť)

V minulej časti sme sa naučili vytvoriť QR kód. Opäť však prízvukujem potrebu originality a kreatívnych nápadov, pretože najdôležitejšie je zaujať každého potenciálneho zákazníka. Popustite teda uzdu vašej fantázii a vytvorte niečo, čo všetkým vyrazí dych. Teraz však už poďme k spomínaným QR kódom.

QR kody, strategia, marketing, ako vytvorit qr kod websoup.sk. 2jpg

Nezabúdajte na mobily!

Predstavte si, že ste investovali svoj čas do vytvorenia QR kódov, do ich zaradenia do vašich reklamných prvkov a potom by ste zistili, že vôbec nefungujú. Na ich funkčnosť treba myslieť, pretože bez nej ich jednoducho nevyužijete. Pri skenovaní vášho kódu mobilom alebo tabletom sa musíte uistiť, že zákazník sa dostane na vašu stránku. Nezabúdajte na jej správne zobrazenie na rôznych zariadeniach.

Na vytvorenie takejto stránky môžete použiť Shopify, dôveryhodný server, ktorý pomáha vytvárať online obchody a ponúka ďalšie zaujímavé možnosti, ktoré vaši mobilní zákazníci radi využijú.

Musí to mať myšlienku

Opýtajte sa, čo chcete dosiahnuť tým, že QR kódy zaradíte do vašej marketingovej stratégie. Je to rozšírenie základne na sociálnych médiach, nárast vášho e-mailového zoznamu alebo jednoducho naštartovanie predaja iným smerom? Po naplánovaní cieľu je jednoduchšie zvoliť obsah, s ktorým sa váš QR kód bude spájať.

Starajte sa o zákazníkov

Váš potenciálny zákazník hľadá vždy niečo hodnotné. Preto ak zavíta cez QR kód, ktorý ste vytvorili, na vašu stránku, ponúknite mu niečo. Môžete ho napríklad naviesť na stránku zliav, ponúknuť mu e-book zdarma alebo VIP konto. Spokojnosť zákazníka je kľúčom k vašej dlhodobej prosperite.

QR kody, strategia, marketing, ako vytvorit qr kod websoup.sk

 

Mapovanie výsledkov

Používaním QR manažmentového systému máte prehľad o ľuďoch, ktorí využili QR kód. Nie každý, kto oskenuje kód si od vás aj niečo kúpi, avšak ak máte systém, ktorý zaznamenáva a analyzuje aktivitu skenov, budete môcť lepšie zistiť, čo funguje a čo nie. V budúcnosti potom môžete využiť QR kódy ešte efektívnejšie.

 

Ak ste teda rozhodnutí plne zaradiť a využiť QR kódy vo vašej obchodnej stratégií, nezabúdajte na tieto rady. Pokiaľ ich zakomponujete do svojich plánov, verím, že táto technológia pôjde ruka v ruke s vašimi zvýšenými príjmami.

Tomáš Hegli

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

four × 3 =