Zabodujte so svojim newsletterom!

Newsletter je skvelým prostriedkom komunikácie medzi vami a vašimi zákazníkmi. Najnovšie informácie a ponuky dostanú priamo do svojej mailovej schránky. Ako ich však zaujať?

Informujte!

Snažte sa vo vašich newsletteroch prísť vždy s niečim novým a niečim, čo čitateľa zaujme. Dobrým spôsobom, ako to dosiahnuť, je použiť humor. Podľa toho, o čom je newsletter, vyberte nejakú zaujímavosť, zábavný fakt, prípadne nejaký vtip.

Ďalším spôsobom je ponúknuť im najnovšie trendy a novinky týkajúce sa vášho zamerania. Skúste sa im dostať pod kožu, podieľajte sa na rôznych eventoch a spoločenských udalostiach. Buďte viditeľní!

the-market-summary-lead-for-financial-marketing newsletter websoup.sk

Priblížte sa!

Usilujte sa o to, aby ste so zákazníkmi mali pozitívne vzťahy. Ukážte im, ako vaša spoločnosť pracuje, aké výhody ponúka zákazníkom a ako s nimi komunikuje. Pripomeňte im, že ste rovnakí ľudia, ako sú oni.

Žiadajte pomoc!

Nebojte sa v newsletteroch žiadať o pomoc formou zdieľania. Ľudia často potrebujú, aby im niekto iný povedal, čo robiť. Formulky ako „Zdieľajte ak súhlasíte.“ alebo „Prosím, zdieľajte…“ budú fungovať. Aby ste čitateľa donútili zapojiť sa, podajte to opäť formou humoru. Použite vtipný obrázok, video či článok, vďaka ktorému sa zdieľaním zvýši váš dosah. Každý sa rád smeje a ako bonus získate príjemné spojenie so zákazníkom.

Buďte dochvíľni!

Berte newslettery ako noviny či časopis. Nechceli by ste, aby vám prišiel o týždeň neskôr alebo dokonca vôbec. Preto buďte konzistentní a doručujte svoj newsletter v rovnakom čase. Odoberatelia si na to zvyknú a niektorí ho budú očakávať už dopredu.

bigstock-Newsletter-32048984 email marketing websoup

Ohúrte na prvý pohľad!

Dôležité je zaujať na prvý pohľad. Vyberte zaujímavú grafiku, ktorá nadchne. Vymyslite skvelý nadpis a predmet newsletteru. Malá rada: napíšte najprv jeho obsah, až potom vymyslite predmet.

Verím, že vám tieto tipy pomôžu vytvoriť úžasné a zaujímavé newslettery. Choďte teda novým smerom k spokojnosti vašich zákazníkov.

 

Tomáš Hegli

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

3 + 17 =