Pár trikov pre zvýšenie predajnosti produktov vášho webu

e-commerce_fashion_583px

Pamätajte si, že ste v podnikaní ľudí.

Získanie pozornosti a udržanie záujmu svojich zákazníkov je v súčasnosti obrovský problém. Je preto potrebné, aby ste dbali na potreby svojich zákazníkov a nehádzali ich do jedného veľkého vreca. Nezabúdajte, že väčšina ľudí si potrpí na kvalitnú komunikáciu s predajcom. Zákazníci majú radi, keď sa s nimi jedná jednotlivo a osobitne. V prvom rade by vám malo ísť o spokojnosť zákazníka a spraviť pre to všetko, čo je vo vašich silách.

Zamerajte sa na výsledky

Netrávte príliš veľa času organizovaním a plánovaním – zamerajte sa na výsledky. To znamená, aby ste nehľadali za každú cenu nové stratégie, ale brali si príklad a ponaučenie už z doposiaľ dosiahnutých výsledkov. Čo ste robili správne a čo by sa malo ešte vylepšiť? Rovnako si nezabúdajte pýtať spätnú väzbu od zákazníkov!

Choďte aj do nepríjemných vecí!

Tí najlepší predajcovia sa nikdy neboja prijať aj veľkú a nepríjemnú výzvu! Nezľaknite sa preto, ak sa objaví prvý náročný zákazník, ktorý vám bude klásť neštandardné či nezmyselné otázky. Presvedčte ich inteligentným spôsobom o tom, prečo je vaša webová stránka a produkty tak výnimočná a prečo by mali nakúpiť práve u vás!

qpnYupOK

Ohromte zákazníka.

Aj najväčší predajcovia stále hľadajú nové spôsoby, ako upútať čo najväčšiu masu ľudí. Snažia sa, aby u zákazníkov vyvolali daným produktom pozitívne pocity a s tým súvisiaci „chtíč“ po danom predmete či službe. Nezabúdajte – aj zdanlivo nudný a obyčajný predmet môže správnou prezentáciou upútať človeka!

Spýtajte sa na predaj.

Síce sa to môže zdať veľmi jednoduché, ale väčšina predajcov sa nikdy nespýta nezávislého človeka na jeho názor. Môže si napríklad myslieť, že sa nedozvie nič nového a všetko, čo by daný človek povedal, už dávno sám vie. Omyl! Práve takýto zdanlivo jednoduchý krok vás môže posunúť dopredu! Správny brainstorming s bandou kreatívnych ľudí tak môže byť zároveň zábavným, no i poučným spôsobom, ako načerpať a zužitkovať nové nápady. Nikto nevie všetko a aj obyčajný človek, ktorý nepodniká, môže ohúriť nápadom za milión!

poli na vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

three × two =