Nakopni svoj biznis na sociálnych sieťach!

Rozmýšľali ste už nad tým, prečo sa vášmu biznisu nedarí viac? Možno je problém v tom, že nevyužívate sociálne médiá tak, ako by ste mohli. Bez správneho využívania sociálnych médií sa oberáte o rýchlejšie napredovanie. Myslíte si, že je to zbytočné? Potom pre vás asi nie je dostatočne motivujúce osloviť viac než milión slovákov a to mám na mysli len facebook. V opačnom prípade tu mám pre vás pár rád, ktoré vám pomôžu nakopnúť váš obchod. Človek sa tomu, ale musí venovať. Aj tu platí pravidlo: Čím kvalitnejšiu prácu odvedieš, tým lepšie výsledky dosiahneš.

Zvýšte svoju online aktivitu:

Mať profil na sociálej sieti je len začiatok. Oveľa dôležitejšie je byť na ňom pravideľne aktívny. Vytvorenie facebook stránky a jej následne opustenie vám nič neprinesie. Je potrebné s ľudmi zdieľať informácie, updatovať ich a deliť sa s ľudmi o tom, čo je nové. V neposlednom rade odpovedať na otázky potenciálnych zákazníkov. Podporuje to dôveru vo vás resp. v to, s čím podnikáte. Mať stránku bez takejto aktivity je to isté ako by ste ju vôbec nemali. Neaktívny profil = mŕtvy profil = mŕtvy obchod.

Informujte:

Informujte vašich zákazníkov o všetkom na čo sa pýtaju a čomu nerozumejú. Rozhodne je najlepšie odpovedať každému. Je potrebné byť trpezlivý a neprenášať vaše rozčúlenie, so stále sa opakujúcich otázok, do komentárov. V konečnom dôsledku by ste škodili sebe. Ľudia si vážia mylí a osobitý prístup . Na to sa treba zamerať.

Tvorte odporúčania:

Odporúčať seba samého nie je nič nové a nie je to ani tak efektívne, ako keď vás odporučí niekto iný. Správne spĺňanie prvých dvoch spomínaných rád automaticky vyústi do toho, že vaši spokojní zákazníci vás odporúčia ďalej. Takéto odporúčania majú veľkú silu. Prečo facebook využíva naše profilové fotky v inzercií? Pretože vie, že tento spôsob zvyšuje efektivitu reklám jeho inzerentov. Vybuduj si popularitu a tá ti vytvorí biznis automaticky.

Neskrývajte sa:

Neskrývajte svoju identitu. Ukážte ľuďom kto ste. Ukážte im, že ste naozaj skutočný človek s určitým záujmom a vášňou pre danú vec.

Pochváľte sa pekným dizajnom:

Dizajn predáva. Prečo? Pretože je to v ľuďoch. Ľudí priťahuje viac to, čo je pekné. Väčšina spotrebiteľov vyberá podľa obalu. Ak neviete ako na to, oslovte spoločnosť, ktorá sa tomu rozumie. Netreba zabúdať aj na to, že originálny vkusný a porípadne aj trochu vtipný dizajn sa ľuďom zaryje do pamäti viac.

Nezabúdajte na video marketing:

Využívať videá vo svojich profiloch na sociálnych sieťach je veľkou výhodou. Video si získa pozornosť užívateľa oveľa ľahšie a prezentuje vašu správu oveľa rýchlejšie ako bežný text. Ďaľšou výhodou je, že videá sa dajú ľahko zdieľať. To môže mať za následok oslovenie ďaľších ľudí.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

nine − eight =