Umiestňovanie kľúčových slov na webe

Veľmi dôležitá vec, ktorú by mal vedieť každí webmaster je, kde a ako použiť kľúčové slová alebo frázy na svojej webstránke. Asi to nemusí byť silnou stránkou každého webmastra, skôr SEO experta. Je ale neupierateľným faktom, že vám to môže priniesť lepšie hodnotenie vo vyhľadávaní ako hodnotenie konkurencie. Otázka znie, kde by mali byť kľúčové slová alebo frázy?

SEO-Search websoup.sk

Jednoduché pravidlo

Stačí si zapamätať nasledujúce pravidlo:
Čím bližšie k začiatku dokumentu sa slovo alebo fráza nachádza, tým výraznejšie resp. dôležitejšie je pre vyhľadávače. Netreba zabudnúť na umiestnenie kľúčového slova do pätičky stránky. Rovnaká formula platí aj pri heading tagoch. Kľúčové slovo by sa malo objaviť medzi prvými. Dáva to vyhľadavačom konkretnejší obraz o danej podstránke a vaše hodnotenie vo výsledkoch hľadania narastie.

Zdroj: solvater.com

poli na vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

8 − 7 =