Značka: internetový obchod

  • Ochrana spotrebiteľa v eshope

    Pri problematike ochrany spotrebiteľa je dôležité definovať, kto je spotrebiteľ. Zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa“) definuje pojem spotrebiteľ ako „fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania.“ 5 Na základe takéhoto definovania spotrebiteľa sa na problematiku ochrany s otrebiteľa možno pozerať… Continue reading "Ochrana spotrebiteľa v eshope"

  • Ochrana osobných údajov v eshope

    Jedným z hlavných problémov v internetovom obchode je bezpečnosť prenášaných informácií, pretože subjekty, ktoré medzi sebou uzatvárajú obchody sa navzájom nepoznajú. Práve preto musí prevádzkovateľ internetového obchodu dbať na ochranu osobných údajov, pričom pod pojmom osobné údaje v internetovom obchode rozumieme všetky údaje, ktoré nakupujúci zadá do administračného systému internetového obchodu. Takto získané osobné údaje sa automaticky ukladajú do databázy administračného systému,… Continue reading "Ochrana osobných údajov v eshope"

  • 6 spôsobov ako budovať módnu značku

    Obliekanie je nielen základnou ľudskou potrebou, ale i metódou ako zapôsobiť na druhých a prezentovať vlastnú individualitu. Niet divu, že obyvatelia moderných spoločností míňajú tucty vzácnych bankoviek na nákup odevov a módnych doplnkov. No myšlienka, že predajcu módy bude automaticky navštevovať hŕba stálych a neoblomných zákazníkov, je klamlivá. V módnom biznise jestvuje enormná konkurencia. Každý novozavedený marketingový ťah spoločnosti sa… Continue reading "6 spôsobov ako budovať módnu značku"

  • Základné prvky budovania E-commerce webových stránok

    Pokiaľ ste sa rozhodli predávať čokoľvek online, e-commerce plán je rovnako dôležitý, ako zaužívaný a všetkým známy podnikateľský plán. Prvým krokom pri písaní e-podnikateľského plánu je rozhodnutie, čo chcete predávať. Je pritom dôležité preniknúť až do hĺbky zákazníckej psychológie a uvedomiť si, čo sa bude predávať najlepšie nie len teraz, ale aj o niekoľko rokov. Zvoľte si vlastnú stratégiu a sami… Continue reading "Základné prvky budovania E-commerce webových stránok"

  • Vylepšite svoju online fashion značku!

    Ste začínajúci predajca oblečenia, módny dizajnér alebo svoju predajňu šiat túžite rozšíriť o priestory virtuálneho sveta? Predaj odevov online so sebou prináša mnohé špecifiká. Kupujúci v obchodoch si môžu šatstvo vyskúšať, poobzerať si ho zo všetkých strán, dotknúť sa materiálu i naživo kombinovať jednotlivé kúsky odevu. Hoc online predaj kupujúcim priamu skúsenosť s oblečením neponúka, i tak si môže získať… Continue reading "Vylepšite svoju online fashion značku!"