Ako napísať stránku „o nás“

Zákazník, ktorý natrafí na web vašej firmy, vás osobne nepozná a komunikuje s vami len nepriamo. To ale neznamená, že by o vás nemal nič nevedieť. Ak chcete pomýšľať na predaje produktov pomocou internetu, váš web musí obsahovať stránku, ktorá predstaví spoločnosť a jej tím. Čo by na stránke „o nás“ nemalo chýbať a aké najlepšie stránky o firmách a ich pracovníkoch sa dajú na internete nájsť? Neváhajte sa inšpirovať!

Prečo potrebujete stránku „o nás“?

Ak by ste našli tovar na webe, ktorý neobsahuje informácie o spoločnosti, objednali by ste si ho? Určite by vám po rozume chodila myšlienka, že web patrí podvodníkom alebo amatérom. Stránka „o nás“ buduje dôveryhodnosť. Ste ochotnejší dôverovať a uzavrieť obchod so spoločnosťou, ktorá sa nebojí prezentovať bližšie informácie o svojom pôsobení a pracovníkoch. Informácie o skúsenostiach a odbornosti tímu zamestnancov zas poukazujú na profesionálny prístup i výsledný produkt najlepšej kvality.

Stránku „o nás“ nečítajú len zákazníci, ale i investori, potenciálni obchodní partneri, zamestnanci a konkurenti. Mnohí ľudia majú pocit, že stránka o spoločnosti je až druhoradá, a o jej vzhľad a obsah sa príliš nestarajú. Opak je pravdou. Stránka „o nás“ je rovnako podstatnou súčasťou webu ako stránky o predávaných produktoch.

 

Čo by na stránke „o nás“ nemalo chýbať?

Zabudnite na dlhé slohy o spoločnosti. Ľudí, ktorí kliknú na stránku „o nás“, zaujímajú fakty. Jasne a stručne vysvetlite, čomu sa venujete. Ak máte k dispozícii odporúčania od zákazníkov a referencie od obchodných partnerov, uveďte ich. Základné prvky stránky sú:

1. Poslanie a vízia. Aký je váš dlhodobý cieľ a aké hodnoty uznávate? Zákazníkov zaujíma, či sa majiteľ práčovne stará o životné prostredie a používa šetrné technológie alebo „eko sféru“ ignoruje. Chcú vedieť, či vlastník reštaurácie podporuje lokálnych poľnohospodárov alebo nakupuje suroviny podradnej kvality.

1 jedlo websoup.sk

2. Predstavenie tímu. O každom spolupracovníkovi napíšte krátky paragraf, uveďte jeho meno a priezvisko a pracovnú pozíciu. Môžete uviesť i kontakty a ďalšie osobné informácie – samozrejme, ak s ich zverejnením spolupracovníci súhlasia. Opäť ale platí: žiadne rozsiahle slohy!2 foto websoup.sk 3. Fotografie a ilustrácie. Každý člen tímu by mal byť predstavený i pomocou profesionálnej fotografie, ktorá posilňuje osobný prístup a dôveryhodnosť. V súčasnosti niektoré weby nahrádzajú fotografie  zaujímavými ilustráciami. Nezabudnite na zachovanie jednotného štýlu fotografií alebo ilustrácií – len tak bude celkový vzhľad stránky pôsobiť dobrým dojmom.

3 foto websoup.sk

 

Príklady zaujímavých stránok „o nás“

Doposiaľ nik nestanovil striktné pravidlá, ktorých by sa mal tvorca stránky „o nás“ držať. Preto sa nebojte experimentovať, vytvoriť netradičný vzhľad a do stránky zakomponovať vtip i osobnejšie informácie. Zhotovená stránka môže byť príjemná, humorná i dôveryhodná zároveň:

5 fotky vtip websoup.sk

6 foto vtip websoup.sk

Interaktívnu stránku „o nás“ vytvorili autori The Viens-là – ich pohľady sa otáčajú priamo za kurzorom. Posúďte ich kreativitu na webe.

7 tvare websoup.sk 8 tvare websoup.sk

 

Minimalistickú a zároveň efektívnu stránku predstavili autori Great Fridays:

9 about us websoup.sk

Ďalšie zaujímavé stránky „o nás“ si pozrite na BEST: About Pages. Stránky sú roztriedené aj do kategórií, takže sa jednoduchým spôsobom dokážete inšpirovať konkurentom z vášho odboru.

Zdroj obrázkov: http://bestaboutpages.com/
poli na vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

two + 17 =