7 tipov pre marketingový plán

1

Zúženie marketingového zamerania – zameraj sa na ideálneho zákazníka podľa jeho požiadaviek a prianí čo najdetailnejšie.

2

Posúdenie vlastného biznisu – zisti, čo robíš najlepšie a zameraj sa najviac na to, čo trh potrebuje.  Ak nevieš, čo to je, spýtaj sa troch alebo štyroch svojich klientov a spýtaj sa ich prečo využívajú tvoje služby. Podľa toho upresni pravidlá marketingu,  ktoré pomôžu odlíšiť a zvýrazniť tvoj obchod od iných.

3

Vytvorenie materiálov zameraných na vychovávanie zákazníkov na tvoj obchod. Pretvor všetky tvoje materiály, vrátane webstránky tak, aby boli zamerané na vzdelávanie zákazníka správnymi informáciami. Každým slovom podpor tvoj hlavný zámer, aby si dosiahol svoj marketingový plán.

4

Uisti sa, že tvoja reklama je zameraná na vytvorenie zákaziek, nie na zákazníkov. Je potrebné nájsť spôsob ako presvedčiť zákazníkov predtým, ako sa bude predávať a naučiť ich na produkty tak, aby boli ochotní za ne zaplatiť. Reklama by mala dospieť k tomu, aby sa viac zaujímali a pýtali sa.

5

Získaj pozornosť médií. Vytvor zoznam novinárov, ktorí pokrývajú tvoj odbor a vytvor si z nich spoľahlivých šíriteľov informácií. Naplánuj si na celý rok služby alebo produkt, ktoré môžeš propagovať cez konkrétne obdobia.

6

Vyžaduj odporúčania. Vytvor markerting založený na odporúčaniach tak, že sa každý klient a odporúčané skupiny ľudí stanú neplatenými podporcami tvojho predaja.

7Ži podľa kalendára. Potom ako dokončíš jeden krok zo šiestich, rozhodni sa, ktorý z ďalších potrebuješ na to, aby si mohol pokračovať vo svojom pláne. Potom vytvor ročný marketingový kalendár, ktorý bude poznamenávať, čo treba urobiť za mesiac, čo týždenne a denne.

Zdroj: entrepreneur.com

poli na vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

1 × three =