6 spôsobov ako budovať módnu značku

Obliekanie je nielen základnou ľudskou potrebou, ale i metódou ako zapôsobiť na druhých a prezentovať vlastnú individualitu. Niet divu, že obyvatelia moderných spoločností míňajú tucty vzácnych bankoviek na nákup odevov a módnych doplnkov. No myšlienka, že predajcu módy bude automaticky navštevovať hŕba stálych a neoblomných zákazníkov, je klamlivá. V módnom biznise jestvuje enormná konkurencia. Každý novozavedený marketingový ťah spoločnosti sa tak môže premeniť na úspešný krok k zviditeľneniu sa v pestrofarebnej spleti módnych značiek, no naopak akýkoľvek opomenutý trik je schopný zapríčiniť zbytočnú stratu. Minule sme vám predstavili niekoľko rád ako vylepšiť vašu online fashion značku. V tomto článku vám ukážeme ďalších 6 spôsobov, ktoré vám zaručia, že sa nestanete outsiderom virtuálneho sveta módy.

1. Myslite holisticky

Úspech neznamená dosiahnuť vysoký zisk počas jedného mesiaca. Úspechom sú až dlhodobé zisky a spokojnosť zákazníkov, ktorí sa s radosťou vracajú do vašej predajne alebo internetového obchodu. Podľa holistického marketingu záleží doslova na všetkom – nielen na kvalite produktu a jeho cene, ale i na ochrane životného prostredia, zdraví aj sociálnych ideách firmy.

internet-desfile-websoup2. Buďte konzistentný

Ak sa zameriavate na určitý druh tovaru a chystáte sa rozšíriť svoju ponuku, dbajte o to, aby bol nový produkt v súlade s celkovou koncepciou firmy. Ak predávate športové oblečenie a túžite ponúkať i tašky, o predaji luxusných kabeliek radšej ani nepremýšľajte. Ak naopak predávate kabelky, rozšírte obchod primárne o ďalšie módne doplnky, nie o smokingy.

3. Umožnite recenzovať váš tovar

Recenzie budujú dôveryhodnosť značky a sú informačnou i praktickou pomôckou pre zákazníkov. Po dokončení predaja požiadajte kupujúceho o hodnotenie a neváhajte poskytovať i určité množstvo odevov zadarmo, respektíve výmenou za recenzie.

4. Využívajte sociálne siete s rozvahou

Sociálne siete sa stali neodmysliteľnou súčasťou marketingu, ale menej je niekedy viac. Zistite, kto sú vaši zákazníci, a investujte primárne čas a energiu len do tých sociálnych sietí, ktoré sú z pohľadu vášho biznisu najhodnotnejšie.

moda websoup

5. Tvorte blogy, videoblogy i podcasty

Poskytnite zákazníkom rady, tipy a triky z prvej ruky. Využite svoje odborné znalosti o móde a píšte články o vhodnom oblečení na promócie alebo maturitný večierok. Videoblogy a podcasty u nás zatiaľ nie sú veľmi rozšírené – využite to a vyniknite aj vďaka nim! Pre módny biznis sú videoblogy obzvlášť skvelým spôsobom ako prezentovať odborné znalosti i produkty zároveň. Rozhovory s návrhármi si zas ľudia radi vypočujú počas voľnej chvíľky v práci alebo v čase oddychu.

6. Skúste affiliate marketing

Vďaka odkazom partnerov na váš web získate nových zákazníkov, ktorí hľadajú presne ten druh tovaru, ktorý poskytujete. Zlepšenie pozície vášho webu vo vyhľadávaní prostredníctvom vyššej návštevnosti tiež nie je na zahodenie.

poli na vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

sixteen − eleven =