5 vlastností produktov a služieb, ktoré sa dajú predať

rainman01

Samozrejmá vec, ale naozaj si uvedomujeme, čo nás odlišuje od konkurencie? Prečo zákazníci nakupujú tovar práve z vášho obchodu? Tieto krátke body vám pomôžu pochopiť, čo si všímať z pohľadu zákazníka.

1. Váš produkt je z pohľadu zákazníka jednoduchší a ľahší na používanie, ako konkurenčné produkty.

Ľudia si pomaly, ale isto začínajú stále viac a viac zvykať na jednoduchosť používania rôznych produktov. Je pritom jedno, či ide o nejaký výrobok alebo službu. Porozmýšľajte preto nad tým, ako  zjednodušíte používanie danej veci tak, aby ste sa tým dostatočne odlíšili od konkurencie. Treba si pritom uvedomiť, že v súvislosti s nákupom cez internet veľakrát stačí jediný klik na to, aby si danú vec kúpili, čím maximálne zjednodušia priebeh. Príďte aj vy s podobnou inováciou a úspech na vás bude čakať za dverami!

2. Váš produkt ponúka väčšie výhody a kvalitu pri tej istej (alebo porovnateľnej) cene, za akú ho predávajú vaši konkurenti.

Ak si myslíte, že na úspech stačí prísť s lacným produktom s nižšou či podobnou kvalitou ako konkurencia, ste na omyle. Práve naopak! Ľudia si radi priplatia za kvalitu, ak uvidia, že svoje rozhodnutie investovať do danej veci neoľutujú! Umením je predať produkt, ktorého konkurencia je veľká, no oživiť ho niečím, čo iní nemajú. Spravte zo zdanlivo obyčajnej veci neobyčajnú vec, ktorá rozpúta zákaznícku vášeň!

3. Vaše služby sú lacnejšie ako konkurenčné produkty.

Ak chcete byť naozaj dobrým obchodníkom, musíte byť priam čarodejom. Vymyslieť produkt tak, aby bol kvalitnejší, no zároveň jednoduchší a menej nákladný s využívaním lepších distribučných kanálov je jednoducho umenie. Nestačí aby daný produkt bol len lacnejší. Nastáva totiž riziko, že príde niekto, kto daný produkt ponúkne predsa len lacnejšie. Preto, aby bol práve váš produkt dlhodobo úspešný a na popredí, mal by pre zákazníka predstavovať väčšiu pridanú hodnotu.

4. Vaša značka pôsobí na zákazníkov dôveryhodnejšie než značka konkurencie.

Ak chcete dosiahnuť, aby zákazníci dôverovali viac vám než konkurencii, musíte si to zaslúžiť. Nestačí mať pravidelne reklamu vycapenú na niekoľkých pútačoch. Nestačí, že budete hovoriť o tom, že ste najlepší. Pokiaľ najlepšími naozaj byť chcete, je nutné, aby ste si sami odpovedali na pár otázok. Čo zákazníkom sľubujete, keď ich žiadate, aby vám verili a kupovali vaše služby a produkty? Dodržiavate sľuby aj po tom, ako u vás zákazníci nakúpia alebo si beriete príklad od našich politikov :)? Správate sa k svojím zákazníkom natoľko úctivo, že vás budú radi odporúčať iným?

5. Váš produkt je pre zákazníkov príťažlivejší ako produkty, ktoré už na trhu existujú.

To znamená, že podľa zákazníka vaše produkty uspokoja jeho potreby omnoho lepšie ako čokoľvek iné. Nebojte sa na trh preraziť s niečím novým! V minulosti ľudia nepotrebovali ani mobily, nevedeli, ako niečo také bude fungovať. V súčasnosti si bez nich nevie predstaviť svoj život takmer nikto z nás. Vytvorte aj vy produkt, ktorý je predurčený k úspechu!

poli na vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

6 − 5 =