4 chyby, ktorými zničíte vašu značku

money- websoup.sk

Knihy a internet sú preplnené radami, ktoré vás budú sprevádzať na neľahkej ceste vedúcej k úspechu. Dnes sa na marketing pozrieme z opačného uhla pohľadu: Už máte podnikania po krk, chcete ho zavesiť na klinec, ale nemáte na ukončenie dlhoročnej práce odvahu? Nasledujte naše štyri kroky a zaručene stratíte i najvernejšieho zákazníka!

1. Buďte nekonzistentný!

Zákazníci potrebujú vedieť, čo od vás môžu očakávať. Ak ste nekonzistentný, stávate sa i nepredvídateľným a strácate kupujúcich. Predstavte si, že vlastníte niekoľko predajní zeleniny a ovocia v meste a hlásite sa k myšlienke predaja čerstvých produktov z lokálnych fariem. Ak v jednej z predajní budete predávať ovocie a zeleninu pôvodom z cudzích štátov, tento počin dokáže zruinovať celú sieť vašich obchodov.

2. Neustále sa ospravedlňujte za svoje chyby!

Každý človek robí chyby. Ak by ich nerobil, bol by viac strojom než ľudským tvorom. Preto je vám väčšina zákazníkov ochotná chybu odpustiť. Ospravedlnenie za váš prehrešok je slušnosťou, na druhej strane ak to s ľútosťou preháňate, zameriavate pozornosť zbytočne na negatívne stránky a čím viac sa ospravedlňujete, tým viac vinný vyzeráte.

3. Preháňajte svoju propagáciu!

Bez štipky propagácie vašu značku nebude poznať nik. Prílišná propagácia na vás vrhne negatívne svetlo a stanete sa pôvodcom otravného spamu, ktorý poputuje priamo do koša. Úspešná propagácia musí byť nevtieravá a prirodzená, neustále zdieľanie článkov s mizerným obsahom povedie k strate fanúšikov na sociálnej sieti, nie k vylepšeniu vašej značky.

Social_Media_Mistakes_Shopify_Shopping_Cart_Software_Blog_1

4. Nekomunikujte!

Dnes je možné komunikovať so zákazníkmi rôznymi spôsobmi – okrem priameho kontaktu sú k dispozícii telefóny, emaily i sociálne siete. V prípade, že zákazník napíše na vašu verejnú stránku na Facebooku sťažnosť a vy ju budete ignorovať, všimne si toho veľa ľudí a stanete sa pre nich podozrivým. Podobne, ak budete ignorovať súkromný mail od nespokojného kupujúceho, ignorácia môže viesť ku kritike na blogu zákazníka alebo na stránke s recenziami firiem. Niet lepšieho spôsobu ako získať negatívnu povesť.

Ak o odchode do dôchodku ešte neuvažujete, rozhodne sa uvedeným chybám vyhnite. :)

poli na vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

10 + 16 =