15 spôsobov ako dostať svoj malý biznis na vrchol Google Rankingu

Ako prevádzkovateľ akéhokoľvek biznisu musíš túto svoju ponuku dostať k ľuďom. Na internete je v tomto najväčším pomocníkom Google. Čím viac si ťa Google cení, tým úspešnejší bude tvoj obchod. V tomto článku ti prinášam 15 spôsobov, vďaka ktorým sa dostaneš na prvé miesta v Google Rankingu. Čítaj pozorne, pretože toto naozaj funguje!

1. Základom je dobrý obsah

Nie je dobré, keď na svojej stránke iba tliachaš dve na tri. Musíš mať obsah svojho webu poriadne premysleným pretože čím viac slov v ňom použiješ, tým vyšší bude tvoj ranking. Popremýšľa o témach, ktoré sú zaujímavé pre tvoje cieľové publikum a vytvor špičkové a hlboké texty, ktoré sa na tieto témy pozerajú zo všetkých uhlov.

2. Uploadni si mapu stránky

Mapa stránky XML ukáže Googlu presne to, o čom je tvoja stránka. Nechceš predsa, aby si v Googli mysleli, že tvoj obchod so šiltovkami je obchod s náhrobnými vencami. V tomto ti pomôže XML Sitemap Generator.

Google Search by Image Much Better than Facebook Auto-Tagging(1)

3. Uisti sa, že používaš redirekty 301 a nie 302

301 indikujú, že sa tvoj obsah permanentne presunul a teda že celé tvoje SEO a rankingy by mali byť prenesené k novej stránke.

4. Nedopusť, aby si nevedomky zablokoval Google prístup k tvojej stránke

Môže sa stať, že nedostávaš žiadne štatistiky vyhľadávania. Skús prezrieť súbor robots.txt a nájdi niečo takéto:

User-agent: *

Disallow: /

Oba tieto prvky prikazujú vyhľadávačom, aby tvoju stránku neprehľadávali a neindexovali. Ani to najlepšie SEO ti nepomôže, pokiaľ tieto prvky nevymažeš.

5. Mobily, mobily, mobily

Tvoj web by mal byť v dnešnej dobe upravený aj pre tvojich mobilných návštevníkov. Ak nie je, musíš stránku zmeniť na responzívnu, vytvoriť mobilnú aplikáciu alebo špeciálnu mobilnú stránku. V tomto ti pomôže Mobile-Friendly tool od Google.

6. Rýchlosť

Tvoja stránka sa musí rýchlo načítať na akomkoľvek zariadení. Použi PageSpeed Insights a uvidíš, koľko to trvá. Ak sa tvoj web načítava pridlho, musíš to zmeniť.

7. Používaj deskriptívne URL

URL by mala byť statická a používať opisné kľúčové slová, nie len náhodné písmená a čísla (ako napríklad pri dynamických URL.)

Increase-Ranking-SEO-Hosting

8. Ak je to možné, použi doménu .sk

Väčšina stránok na slovenskom Google má doménu .sk. Skús sa zamerať na to, aby si ju získal aj ty. V doméne nie je povinnosťou používať svoje kľúčové slová, použitie URL na reklamné účely je oveľa dôležitejšie.

9. Používaj interné linky, ktoré navedú vyhľadávače a používateľov na podobný obsah

Miesto toho, aby si umelo používal kľúčové slová v svojom hlavnom texte, sústreď sa na použitie nenúteného a prirodzeného textu, ktorý tvojim čitateľom bude dávať zmysel a niečo im ponúkne.

10. Najdôležitejší obsah patrí na hlavnú doménu

Najlepšie rankované stránky sú tie, ktoré sa nachádzajú na hlavnej doméne a nie na subdoméne.

11. Taguj

Uisti sa, že každá tvoja podstránka používa opisný tag, ktorý napovie návštevníkovi, o čom stránka je.

12. Použi schema.org

Tento nástroj ti pomôže pridať na tvoju stránku „rich snippets“. Tie obsahujú extrahované informácie z tvojej stránky, ktoré sa zobrazujú vo výsledkoch vyhľadávania. Google teda bude lepšie vedieť, o čom je tvoja stránka a tak cielene umiestni tvoje odkazy.

13. Bloguj

Svoju biznis stránku môžeš veľmi výhodne podporiť aj blogom s unikátnym obsahom. Blog ti ponúka lepšie možnosti ako zaujať tvoju cieľovú skupinu. Opäť sa venuj témam, ktoré tvojich potenciálnych zákazníkov zaujímajú najviac. Najlepšie urobíš, ak blog bude na rovnakej stránke, ako tvoja hlavná stránka.

382979c14. Používaj relevantné kľúčové slová

Tu to môžeš buď celé vyhrať alebo pokaziť. Pozorne si urob zoznam kľúčových slov, ktoré tvojho zákazníka privedú priamo k tebe. Analyzuj trh a záujmy svojej cieľovej skupiny a buď flexibilný.

15. Obsahový marketing

Vytvor a distribuuj vysokokvalitný obsah cez blog, sociálne média či e-maily a získaj tak vysoké rankingy a dôveru ako vyhľadávačov, tak aj tvojich zákazníkov – zvýšiš tak svoje predaje. Nesústreď sa iba na samotný obsah, ktorý je zaujímavý len pre vyhľadávače. Pozornosť venuj aj excelentnému a údernému obsahu, ktorý budú tvoji čitatelia milovať!

poli na vybrali.sme.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

19 − seven =